توالت در حد ایزو 9008


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب خودتان خوش امدید

چقدر وبلاگ را دوست دارید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان امروزی و آدرس javane-emrozei.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 50931
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1


جوان امروزی

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بازی آنلاین


آمار مطالب

:: کل مطالب : 8
:: کل نظرات : 28

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 165
:: بازدید سال : 632
:: بازدید کلی : 50931

RSS

Powered By
loxblog.Com

به وبلاگ دوستی خودتون خوش اومدین... .لطفاًبدون نظر خارج نشید...♪♥☻♣♦♥♠♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .

فروش آیفون SE

32 گیگابایت

رزگلد

1800000 تومان


توالت در حد ایزو 9008
شنبه 26 شهريور 1390 ساعت 11:36 | بازدید : 1402 | نوشته ‌شده به دست محمد رضا کریم نژاد و علیرضا طلوعی | ( نظرات )

بار اولی که رفته بودم تو دفتر مدیر کارخونمون٬ پیش خودم گفتم اینجا حتما توالتش از توالتای کارگری کارخونه تمیزتره. بد نیست تا اینجا که اومدم یه حالی هم به مستراح جناب مدیر بدم. بعد از اینکه آقای مدیر کارش را به من گفت. سریع رفتم سمت توالت کذایی.

روی در توالت با خطی خوش نوشته شده بود:

"النظافه من الایمان"

در را باز کردم. روبروم با همان خط نوشته شده بود:

"در را آرام ببندید"

برگشتم درو آروم ببندم٬ دیدم پشت در نوشته:

"هواکش را روشن کنید"

کمی پایین تر نوشته بود:

"در را قفل کنید"

بعد از این جمله بلافاصله یه فلش میرفت به سمت شاسی قفل و دو تا فلش دیگه دور شاسی بود که در دو جهت مخالف چرخیده بودند یکی نوشته بود باز و اون یکی نوشته بود بسته. خلاصه در را قفل کردم و رفتم سمت هواکش که نخش را بکشم. درست زیر نخ روی دیوار نوشته بود:

"در دو مرحله و به آرامی بکشید".

بالاخره رفتم سر کار اصلی.. توالت از نوع ایرانی بود. اینقدر حواسم پرت نوشته ها شده بود که برعکس نشستم. دیدم روی دیوار روبرویی نوشته:

"اخوی برعکس نشستی.برگرد درست بشین!"

 

دیگه باورم نمیشد که اينقدر به همه چیز فکر شده باشه. غر غر کنان پا شدم و درست نشستم. گلاب به روتون وفتی داشتم کارمو می کردم یهو سرمو بردم رو به بالا. این دیگه باور نکردنی بود. داشتم شاخ درمیاوردم. رو سقف نوشته بود:

"سرت تو کار خودت باشه"

کارم تموم شد و دستمو بردم سمت شلنگ. دیدم نوشته:

"در مصرف آب صرفه جویی کنید"

خلاصه بالای سر شیر آب کاملا مشخص شده بود که کدوم آب سرده٬ کدوم گرمه و هرکدوم به چه سمتی باز و بسته میشه. شیلنگ را گذاشتم سرجاش پا شدم شلوارمو بکشم بالا دیدم که نوشته:

"سیفون را بکشید"..

بر گشتم سیفون را بکشم که نوشته بود:

" آرام بکشید"..

زیرش هم خیلی ریز نوشته بود:

"زیپ شلوار فراموش نشه"..

 

جا خوردم. واقعا جا خوردم. آخه زیپ شلوارم رو نبسته بودم. خلاصه ترس برم داشت. رفتم سر روشویی که دستمو بشورم که دیدم نوشته بود:

"هواکش را خاموش کنید".

رفتم هواکش را هم خاموش کردم و برگشتم دستمو شستمو قفل درو باز کردم و سریع پریدم بیرون.

رییس دفتر جناب مدیرروبروم ایستاده بود. همچین چپ چپ نگاهم کرد که انگار املاک باباش را غصب کردم. گفت:

"لطفا درو آروم ببندید"

دستمال کاغذی هم رومیزه دستتون را اونجا خشک کنید. رفتم دستمال برداشتم دستمو خشک کردم. اومدم دستمالو بذارم تو جیبم٬ گفت:

"نه٬ سطل آشغال اون بغله".

تازه فهمیدم که این ماجراها از گور کی بلند میشه....... ISO!!

 


از دفتر خاطرات پرسنل شركتي كه تازه گواهينامه ايزو 9001 گرفته بودند

 




|
امتیاز مطلب : 148
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد در تاریخ : 1390/9/18/5 - - گفته است :
سلام آپم بیا سر بزن

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بـــیـــــــا نظــــــــــــر بده

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بــیـــــــا نظـــــــــــــر بده

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بــیـــــــا نظـــــــــــــر بده
منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
فریما ومهدی در تاریخ : 1390/8/20/5 - - گفته است :
سلام...من از این مطلبت خوشم اومد واسه همین تو این پست نطر میدم

خیلی جالب بود مرسی ...وب زیبایی دارین

خوشحال میشم به ماهم سر بزنید

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد در تاریخ : 1390/8/10/2 - - گفته است :
سلام عزیزم آپم و منتظر حضورت گرمت بیا و وبلاگم رو با نظرات خوشکلت زیبا کن عزیزم[قلب]


(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بـــیـــــــا نظــــــــــــر بده

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بــیـــــــا نظـــــــــــــر بده

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بــیـــــــا نظـــــــــــــر بده







♥▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥


خواستم بگم اگه میشه یه کلیک روی انتخاب وبلاگ برتر ماه بکن این عکس دقیق بالای آهنگ وبم قرار داره وقتی کلیک کردی یه پنجره ی جدید واست باز میشه تو همون پنجره ی جدید یه کلمه ی انگلیسی نوشته به نام vote رو این کلمه کلیک کن تا به وبلاگم رای داده باشی ازت ممنونم عزیزم اگه میشه این کار رو بکن

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بـــیـــــــا نظــــــــــــر بده

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بــیـــــــا نظـــــــــــــر بده

(وبلاگ عاشقانه)[قلب](وبلاگ عاشقانه)

بــیـــــــا نظـــــــــــــر بده

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد در تاریخ : 1390/6/29/2 - - گفته است :
{وبلاگ عاشقانه}[قلب]{وبلاگ عاشقانه}[ماچ]{وبلاگ عاشقانه}[بغل]{وبلاگ عاشقانه}[گل]{وبلاگ عاشقانه}
بــــــــــیــــــــــــــــ ـا آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــم

{وبلاگ عاشقانه}[قلب]{وبلاگ عاشقانه}[ماچ]{وبلاگ عاشقانه}[بغل]{وبلاگ عاشقانه}[گل]{وبلاگ عاشقانه}
بــــــــــیــــــــــــــــ ـا آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــم

{وبلاگ عاشقانه}[قلب]{وبلاگ عاشقانه}[ماچ]{وبلاگ عاشقانه}[بغل]{وبلاگ عاشقانه}[گل]{وبلاگ عاشقانه}

سلام آپم بدو بیا و خوشحالم کن


راستی اون یکی وبمم آپه به اونجا هم یه سر بزنی خوشحال میشم

آدرس وب دومم:
http://www.justmyherat.blogfa.com


{فقط واسه دل خودم}[قلب]{فقط واسه دل خودم}[ماچ]{فقط واسه دل خودم}[بغل]{فقط واسه دل خودم}[گل]{فقط واسه دل خودم}
بــــــــــیــــــــــــــــ ـا آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــم

{فقط واسه دل خودم}[قلب]{فقط واسه دل خودم}[ماچ]{فقط واسه دل خودم}[بغل]{فقط واسه دل خودم}[گل]{فقط واسه دل خودم}
بــــــــــیــــــــــــــــ ـا آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــم

/weblog/file/img/m.jpg
bahar در تاریخ : 1390/6/26/6 - - گفته است :
سلام
خيلي جالب بود.منتظر حضورتون هستم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: